پژمانبلاگ
سه‌شنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۵
اولین نوشته 2007

در این چهار روز تعطیلی امارات، ما هم وبلاگمان را تعطیل کردیم و به تنبلی مفرط پرداختیم. مادرم هم این چند روز پیش ما است.
شبها ساعت سه و چهار می خوابیدم و صبح ها!! ساعت دوازده یک از خواب بیدار می شدم، بعد ساعت سه و چهار ناهار می خوردم و دوباره می خوابیدم، شب هم می رفتیم یللی تللی و دوباره همان برنامه...


در یک سال گذشته هر وقت چنین موقعیتی داشتیم به سفر رفته بودیم و آنجا هم که نمی شود تنبلی کرد ولی این چند روز به معنای واقعی از تنبلی کردن لذت بردم، البته روز آخر دیگه دلم برای کار تنگ شده بود. وبلاگ نوشتن هم جزو چیزهایی بود که تعطیل کردم با اینکه همیشه اینترنت دم دستم بود.

عکس بالا مربوط به جمعیتی است که در پله های فضای باز یک مرکز تفریحی منتظر لحظه تعویض سال میلادی و آتش بازی بعدش هستند.

صدام را هم که هول هولکی اعدام کردند، یعنی یک دفعه هولش دادند توی سوراخ اعدام!!... نظرم را راجع به اعدامش همان موقع نوشته بودم.
به عنوان اولین مطلب سال 2007 همین چند خط بی ربط به ذهنم رسید. تا بعد...
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
فیلم مخفی مبایل عین توپ تو اینترنت صدا کرده.اصلا نذاشتن تشهدش رو بگه.صداهای "برو به جهنم" هم توش بود.فکر کنم این فیلم بد جوری شعله های اختلاف شیعه و سنی رو زیاد کنه