پژمانبلاگ
چهارشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۷
هر از گاهی نگاهی به راههایی می کنم که به وبلاگ من رسیده و گذشته است و همیشه جالب ترین و غیر قابل پیش بینی ترین بخش آن، کلماتی هستند که در موتورهای جستجو وارد شده و کسی را به وبلاگی می رساند.
چند تا از این جملات که برای خودم جالب بود را می خواهم بنویسم. این جملات دقیقاً با همین دیکته و علامت ها که در زیر می آورم در موتورهای جستجو تایپ شده و آن موتور، این وبلاگ را به نحوی برای جواب به سوالات مناسب دانسته و خواننده هم از همان لینک وارد وبلاگ شده. این شما و این دروازه های تقدیر:

آیا فصل بهار دوبی رفتن خوب است یا نه؟
آیا با لباس اسپرت می توان در مراسم رسمی وارد شد
برپا خیز آمریکای لاتین
تمرکز فروش کت و شلوار زنانه کجاست؟
جاه طلبی چیست با ترجمه انگلیسی
منتهای رومانتیک
چگونه از دبی به شارجه برم
دوبلورهای نسخه سوم کارتن رابین هود چه کسانی هستند؟


... همین!
2 Comments:
Anonymous ناشناس said...
شانس آوردی کسانی که دنبال کلمات نامربوط بودند از وبلاگت سر در نیاوردن! مال من که همیشه اینجوریه.

Anonymous ناشناس said...
سلام.اگه تو همون بخش جسجوی کلمات با جمله عمان رفتیم مواجه شدید باید بگم که نویسنده اش من هستم!
یه سوالی داشتم ممنوتن میشم اگه راهنماییم کنید. میخواستم ببینم میدونید مراسم 4 شنبه سوری در دبی کجا برگذار میشه؟
ashiyaneyeheshgh.blogfa.com
ببخشد که اینجوری ادرسم رو گذاشتم اخه با محیط اینجا اشنایی ندارم.