پژمانبلاگ
دوشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۸۶
طرحی از من


فرشید شیوا، که هنوز موفق به دیدارش نشده ام، از روی یکی از عکسهای من که اتفاقی به دستش رسیده، طرحی زده و آن طرح را برای روی پوستر نمایشگاهش نیز انتخاب کرده.


برای خودم جالب بود، با اینکه همدیگر را تا به حال ندیده ایم ولی در این طرح مقدار قابل توجهی از این پژمانی که من از خودم می شناسم وجود دارد، غیر از اینکه این طرح زیادی مهربان و آرام شده که شاید اگر خودم را دیده بود کمی از مهربانی طرح می کاست. با این حال می توانم بگویم این طرح را دوست دارم، چون ضمن اینکه از من دور نیست، خوبتر از من است.


9 Comments:
Anonymous ناشناس said...
man ham to ro nmishnasam, va nadidamet, vali hamishe mikhoonamt va fekr mikonam khii mishnasamet.khodam ham sar dar nemiaram. vali to adame kheili khoobi hasti.t

Anonymous ناشناس said...
man ham to ro nmishnasam, va nadidamet, vali hamishe mikhoonamt va fekr mikonam khii mishnasamet.khodam ham sar dar nemiaram. vali to adame kheili khoobi hasti.t

Anonymous ناشناس said...
Valah shoma ke ghiyafat khaili behtar az in pooster ast

Anonymous ناشناس said...
اتفاقا من پریشب پهلو مانی بودم این پوسترو دیدم، خیلی چهرش برام آشنا بود. حالا فهمیدم چرا...

Anonymous ناشناس said...
چهرش از تو مهربون تره، ولی مهربونیش بخواطر اینه که احمقه، آدم یکم دلش براش می سوزه.

Anonymous ناشناس said...
به نظر من،این طرح فقط شبیه شماست و طرح صورت شما نیست.

Anonymous ناشناس said...
آقا پژمان من تا حالا شما رو نديدم و فقط از راه نوشته هات يا شما آشنا شدم.ولي فكر ميكردم حداكثر 30 الي 32 سال سنت باشه ولي ظاهراً بيشتره!در هر صورت نوشته هات حكايت از اين داره كه دلت خيلي جوونتر از خودته

Anonymous ناشناس said...
محسن عزیز
من دو ماه دیگر سی و یک سالم تمام می شود، درست حدس زده بودی

Anonymous ناشناس said...
آآآآآآآآآآآآآآ
پژمان انقدر پیر شدی تو این چند وقته مادر؟