پژمانبلاگ
سه‌شنبه، دی ۰۴، ۱۳۸۶
Dubai Marathon
بالاخره تصمیمم را گرفتم و در مسابقه ده کیلومتر دوبی که همزمان با مارتن دوبی برگزار می شود ثبت نام کردم، با توجه به پنج ماه تمرین و یکماهی که پیش رو دارم ، در خودم می بینم که این مسافت را بدوم، اصلاً هم قصد مقایسه با دیگران را ندارم، هدف فقط ایجاد انگیزه است برای خودم، طبق آماری که از سالهای پیش به دست آوردم اگر با توان حال حاضرم بدوم و توان عمومی شرکت کنندگان در حد دو سال گذشته باشد، رتبه ام بین هزار تا هزار و دویست خواهد شد ولی انرژی جمعی فوق العاده ای در چنین مسابقات پر شرکت کننده هست که فرصت دریافت آن کمتر پیش می آید کل قضیه برای خودم یک چالش روانی است.

آنهایی که اهل دویدن حرفه ای و آماتور هستند می توانند برای لذت بردن از فضای مسابقه به این سایت مراجعه و تا پنج روز دیگر برای ماراتن دوبی یا ده کیلومتر و یا چهار کیلومتر ثبت نام کنند متاسفانه من این خبر را دیر می نویسم و زمان ثبت نام حضوری تمام شده.
ماراتن دوبی امسال از نظر جایزه نقدی گرانترین ماراتن تاریخ است و مجموع جوایزش به یک میلیون دلار می رسد. تاریخ ماراتن 18 ژانویه و ساعت شروع آن هفت و نیم صبح است و مسیر ده کیلومتر از همان استارت در ساعت ده و نیم آغاز می شود. مسیر آن از پارک زعبیل آغاز و بعد از پیمودن کل خیابان جمیرا تا انتها به صورت رفت و برگشت دوباره به پارک زعبیل ختم می شود مسیر ده کیلومتر و چهارکیلومتر در خیابانهای اطراف پارک زعبیل است. هزینه ثبت نام برای ماراتن 80 دلار، ده کیلومتر 40 دلار و چهار کیلومتر 10 دلار و تشویق کردن مجانی است!.


برچسب‌ها: