پژمانبلاگ
دوشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۶
چهارمین فستیوال فیلم دوبی که از نه تا شانزده دسامبر برگزار می شود جهت همکاری به تعدادی داوطلب برای پستهای مختلف کاری موقت نیاز دارد، حقوقی در کار نیست ولی معمولاً انرژی بسیار خوبی در اینجور محیط های کاری وجود دارد که ارزشش بیشتر از چند درهم پول نقد است. هر جور کاری که بلدید و هر چقدر وقت که دارید می توانید برای این پست ها ثبت نام کنید، مهمترین شرط ثبت نام دانستن زبان انگلیسی در حد مکالمات روزمره است.
اطلاعات در مورد کارهایی که این داوطلبان انجام می دهند و شرایط ثبت نام را می توانید در اینجا ببینید و فرم ثبت نام اینترنتی هم در اینجا موجود است.
اینطور که پیداست اگر بعداً تکذیب نشود، اجرای کنسرت آقای شجریان در دو روز آخر پاییز ( 20 و 21 دسامبر ) در دوبی قطعی شده، مکان آن اینطور که اعلام شده دانشگاه آمریکایی دوبی است و قیمت بلیط 150 و 300 درهم است. من هنوز نمی دانم به این کنسرت می روم یا نه که در هر دو صورت دلیلش را خواهم نوشت. هنوز اطلاعات کاملی از محل فروش بلیط و ظرفیت سالن ندارم، اگر چیز به در بخوری گیر آوردم خواهم نوشت ولی به امید وبلاگ من ننشینید بعد ببیند بلیط تمام شد و یقه من را بگیرید.
از آنجا که معمولاً شبهای یلدا در دوبی کنسرت های لس آنجلسی هم برگزار می شود، اگر امسال هم این اتفاق بیافتد مقایسه جالبی خواهد بود بین استقبال از این دو نوع کنسرت در نسل جدید مهاجران امارات نشین

برچسب‌ها: