پژمانبلاگ
شنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۶
Stomp

کنسرت گروه استامپ را در دوبی دیدیم. با اینکه تقریباً نود درصد کار را در فیلمی که از این گروه تهیه شده بود دیده بودم ولی انرژی ای که در اجرای زنده بین تماشاچیان و گروه رد و بدل شد باعث شد کار به دیدنش بیارزد. این کنسرت تا آخر همین هفته در مدینت جمیرا دوبی برپاست و بلیطش در تمام ساعات روز در گیشه سالن تئاتر مدینت جمیرا قابل خرید است. بر خلاف اجرای تئاتر شیکاگو صندلی ها بسیار خوب و راحت بودند و بهترین بلیط هم برای خرید همان ارزانترین یا به عبارتی " رگولار " است. بلیط های وی آی پی خیلی عقب هستند و بلیط های متوسط، در ردیف های بدون شیب قرار دارند و حتماً یک کله جلوی چشمتان خواهد بود.
تمام کنسرت، اجرای ریتم است با چیزهایی که به طور معمول با آنها ریتم نواخته نمی شود مثل جارو، سطل آشغال، فندک، کیسه، سینک ظرفشویی و چیزهای دیگر. در اجرایی که من دیدم فکر کنم حدود دوهزار نفر جمعیت نشسته بود و نکته جالب اینکه به نسبت کنسرت های دیگر، ایرانی کمتری در میان تماشاچیان به چشم می خورد و شاید بهتر باشد بگویم ایرانی هایی که می دیدم از پارامترهای ایرانی کمتری برخوردار بودند، این مطلب در اکران فیلم پرسپولیس در جشنواره فیلم ابوظبی هم شدیداً مشهود بود آنقدر که ملیت بسیاری از هموطنان را بعد از فیلم و وقتی داشتند فارسی صحبت می کردند فهمیدم.

در هر صورت اگر از آن دسته کسانی هستید که هفته گذشته برای کنسرت منصور دویست و پنجاه درهم پول داده اید ولی حاضر نیستید برای کنسرت استامپ که ارزانتر از منصور هم هست پول خرج کنید، یا به من یا به خودتان شک کنید.


این عکس هم تنها عکسی بود که با نور کم صحنه توانستم قبل از اجرا از صحنه بگیرم.

برچسب‌ها:

4 Comments:
Anonymous ناشناس said...
یعنی پارامتر ایرانی من هم کم بود؟
:)

Anonymous ناشناس said...
كنسرت منصور

Anonymous ناشناس said...
كنسرت منصور

Anonymous ناشناس said...
من يه بار اينتر ميزنم نميدونم چرا اينطوري ميشه؟
دفعه قبل هم كه كامنت گذاشتم اينطوري شد؟