پژمانبلاگ
چهارشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۶
بلیط رایگان برای فستیوال فیلم ابوظبی
الان یک اتفاق جالب افتاد که کمی گیج شدم و همه اش هم تقصیر اطلاع رسانی ناقص سایت جشنواره فیلم ابوظبی – هنوز تو دهنم نمی چرخه بگم خاورمیانه – بود.
امروز سایت جشنواره را چک کردم و دیدم جلوی نام هر فیلم در صفحه برنامه نمایشها، یک جای خرید بلیط دارد که قبلاً وقتی کلیک می کردی صفحه ای باز می شد که باید سه نوع کارت می خریدی و ارزانترینش 200 دلار بود. ولی امروز یک صفحه باز شد برای خرید بلیط همان فیلم و نکته جالب اینکه قیمتش مجانی بود! با شک و تردید تا آخر عملیات خرید بلیط با قیمت صفر درهم جلو رفتم و پرینت نهایی را گرفتم. پرینت را که در دستم گرفته بودم باورم نمی شد هنوز در شوک بودم که چه اتفاقی افتاده برای همین تلفن کردم به شرکت فروش بلیط که باکس آفیس باشد. گفتم من الان رفتم یک بلیط خریدم که قیمتش صفر درهم بود اشتباه نشده؟ گفت نه اگر پرینت گرفتید همان بلیطتان است بیارید دم درب سینما و شماره صندلی بگیرید، گفتم من کارت ندارم ها!! گفت بلیط را برای نمایش عمومی مجانی کرده اند ولی به سختی گیر می آید.
همان لحظه برای خرید دو عدد بلیط دیگر اقدام کردم که دیگر جا نمی دهد.

من این خصوصیت را دارم که بعضی از اتفاقات و جاهای خوبی که در دوبی هست و خودم می خواهم بروم را در وبلاگم نمی نویسم و برای این کار هم هر بار دلیل متفاوتی دارم. گاهی نمی خواهم خیلی ایرانی آنجا ببینم، گاهی نمی خواهم خوانندگان وبلاگم آنجا مرا ببینند، گاهی نمی خواهم آنجا شلوغ باشد و گاهی دلایل کوچک دیگر. ولی این یکی از آنها نبود و خبرهای این جشنواره را از ابتدا در وبلاگ نوشتم. حالا اگر کسی پیگیر سایت بوده شاید حتی بلیط هم گرفته باشد.
در هر صورت الان این خبر را نوشتم که اگر خواستید خودتان صفحه برنامه ها را چک کنید و اگر وقت و حوصله و علاقه داشتید که تا ابوظبی بروید، برای گرفتن بلیط اقدام کنید. اگر هم با این پرینت رفتید ابوظبی تحویلتان نگرفتند به من مربوط نیست چون من اطلاعاتی که تا به حال دارم را نوشتم و این اتفاقی است که اگر بیافتد برای من هم خواهد افتاد. اگر می خواهید مطمئن باشید خودتان پیگیری کنید.
والسلام
5 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام
خوش بگذره!

Anonymous ناشناس said...
سلام
خوش بگذره!

Anonymous ناشناس said...
سلام
خوش بگذره!

Anonymous ناشناس said...
salam
khoobin? mamnoon ke khabar dadin, man abu dhabi zendegi mikonam, va toonestam ticketo print begira, film too marina mall hastesh vali too print neveshte ticketo az emirate pallace collect konin!!! man kami gij shodam!!!!
shoma dar rooz haye ozashte oomadin abu dhabi ya na?

Anonymous ناشناس said...
اقا پژمان كجايي؟