پژمانبلاگ
سه‌شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۶
دو مطلب برای آنها که در دوبی هستند:

یکی اینکه اگر تا به حال به سایت سوق دات کام سر نزدید، گفتم اینجا معرفی اش کنم بعضی مواقع چیزهای به درد بخوری در آن پیدا می شود. این سایت یک جور ای بی است که برای کشورهای امارات و عربستان و اردن طراحی شده. هر کس هر چیز نو یا دست دومی را برای فروش در آن معرفی می کند و به حراج می گذارد و خریداری که بالاترین قیمت پیشنهادی را بدهد جنس را دریافت خواهد کرد. این سایت با آرامکس و امیریتز بانک قرار داد دارد و پرداخت ها بسیار راحت است. حتی گزینه ای دارد که بعد از خرید، آرامکس جنس را دم در خانه تان می آورد و همان جا پولش را دریافت می کند و بعداً به فروشنده می رساند.
بعد از جیتکس امسال یک دستی هم به سر و گوش سایتش کشید و کمی منظم تر و با امکانات بیشتر شد. اگر قصد فروش چیزی دارید و مشغول آگهی زدن به در و دیوارید، می توانید این سایت را هم امتحان کنید. من خودم دی وی های نایاب را از این سایت پیدا می کنم که اکثراً مهاجرانی از دیگر کشورها با خودشان آورده اند. بعد از خرید و استفاده از دی وی دی به مقدار لازم، می شود دوباره آنرا در سایت گذاشت و به یک علاقه مند دیگر فروخت. لوازم خانگی و ماشین هم زیاد در این سایت خرید و فروش می شود. اگر امارات زندگی می کند سری به این سایت بزنید بد نیست.
www.souq.com

مطلب بعدی خبر کنسرت استامپ* است که اگر تا به حال نشنیده اید بدینوسیله به اطلاع می رسد.
گروه استامپ گروه معروفی است که با اشیاء نامتعارف ریتم می نوازند و می رقصند. درب سطل آشغال، جارو، بشکه های آب ، لوله فاضلاب خلاصه از هر چیزی دم دستشان می رسد استفاده می کنند و ریتم نوازی می کنند. من یک فیلم از این گروه دیده ام که خیلی با انرژی است احتمالاً باید کنسرتش هم هیجان انگیز باشد.
این گروه از هجده تا بیست و پنج اکتبر هر شب ساعت هشت و نیم تا ده در مدینت جمیرا برنامه اجرا می کنند و بلیطش در سایت تایم اوت دوبی که در زیر می نویسم قابل خرید است. احتمالاً باجه بلیط فروشی تئاتر مدینت جمیرا هم بلیط را موجود دارد، نمی دانم از الان می فروشند یا نه. احتمالاً از هفته دیگر مردم شروع به بلیط خریدن می کنند و شاید روزی که می خواهید بلیط گیرتان نیاید البته خوبیش این است که یک هفته اجرا است و فرصت راحت تر پیدا می شود.
یک نکته را هم بگویم که این کنسرت در آمفی تئاتر بزرگ مدینت جمیرا اجرا می شود و صندلی های آنجا غیر از قسمت وی آی پی، تاشو و پلاستیکی و کمی ناراحت هستند ولی اگر کاری که آنجا اجرا می شود خوب باشد، بعد از دو دقیقه صندلی برایت مهم نیست با این حال گفتم که نگید نگفتی، بی خودی هم غر نزنید چون حالا دیگر این را می دانید و می روید، پس جای اعتراض ندارد.
سایت تایم آوت دوبی برای خرید بلیط این کنسرت و بیشتر کنسرتهایی که در دوبی برگزار می شود:

برچسب‌ها:

1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام،
من هم از آشنایی با شما بسیار خوش وقتم. سپاسگذارم از لطفتان.