پژمانبلاگ
پنجشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۶
Chill Out




شاید شنیده باشید که جدیداً رستورانی در دوبی باز شده که تمام اجزای آن از یخ درست شده. نام رستوران " چیل آوت " است و در مرکز خرید جدید تایمز اسکوار* قرار دارد.




همانطور که می بینید تمام اجزا یعنی صندلی ها ، میزها ، مکعبهای تزئینی که آویزان هستند و گلدانی که در عکس پیداست، از یخ واقعی ساخته شده اند و صندلی ها با رویه ای از پوست پوشانده شده اند. برای اینکه یخها آب نشوند، دمای داخل رستوران بین پنج تا شش درجه زیر صفر نگاه داشته می شود و هر غذایی سفارش دهید قبل از اینکه آنرا تمام کنید کاملاً سرد می شود. نور داخل رستوران هم هر چند دقیقه عوض می شود. برای ورود به این رستوران باید 60 درهم ( 17 دلار ) بپردازید که با این ورودی یک کاپشن ضخیم به شما داده می شود و می توانید وارد رستوران شوید و از غذاهای 25 درهمی ( 7دلاری ) اش سفارش دهید. هر چه گفتم بگذارید بروم داخل عکس بگیرم نگذاشتند و گفتند ورودی را بده ، هر کار دلت خواست بکن ، من هم از پشت شیشه رستوران که از چند سانتی متری بسیار سرد بود، این دو عکس را گرفتم که می بینید. به دلیل انعکاس تصاویر بیرونی در شیشه، کیفیت عکسها خوب نیست ولی از هیچی بهتر است.






*Times Square

برچسب‌ها:

4 Comments:
Anonymous ناشناس said...
kheili ghashang tazinesh kardan. hala mitooni dasteh niki joon ro begiri va baham berin oonja sham bokhorin va harchi delet khast aks begiri. belakhareh zaneh adam ham hagh dare ke har hafteh ye jaye jadid bereh . makhsoosan zani ke ham asheghe akasie va ham dekorasion.

Anonymous ناشناس said...
سلام . فقط می خواستم بگم که خوب می نویسید و خسته نباشید.. امیدوارم که شما همچنان بنویسید. تا ما همچنان بیاموزیم. زنده باشید

Anonymous ناشناس said...
salam, poste jalebi bood, faghat chand ta soal:
-chetore ke inghadr ghazahash arzoone?
-midooni menue resurant che noie hast?
-Mishe location e daghighe hotel ro ham lotf koni benevisi?
-Akharish, be niki ham kheyli salam beresoon

Anonymous ناشناس said...
این رستوران کجاست؟