پژمانبلاگ
چهارشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۶
تجربه ثابت کرده که وقتی در فلیکر فعالیتم زیاد می شود در وبلاگ کم می شود. چون هر دو نوعی برون ریزی هستند و برای من خیلی فرق نمی کند که چگونه این برون ریزی را داشته باشم و وقتی از کانالی مثل فلیکر انجام می شود بار آن برای وبلاگ سبک می شود و نوشته ای نمی آید.
این دو هفته غیر از اینکه به خاطر سفر همسرم، تنها هستم و در تنهایی فرم زندگی ام را کمی تغییر می دهم، کمی هم گرفتار کار بودم و انرژی ام برای کار بسیار خوب بود به همین خاطر تقریباً تمام نیروهای جمع شده داخلی ام در کار و از طرف دیگر فلیکر تخلیه شد و چیزی برای نوشتن در وبلاگ باقی نمی گذاشت.
چه می شود کرد؟ پژمانم دیگه! احتمالاً اگر سیگاری بودم هفته ای دو سه بار ترک می کردم و دوباره شروع می کردم.
راستی این راهم بگویم که فلیکر همچنان در امارات فیلتر است ولی به لطف یکی دو نرم افزار فیلتر شکن فعلاً از نعمتش بهره مندیم.

بگذریم...

یک کارگر پاکستانی گردن کلفت می شناسم که هیکل تیره و تنومندی دارد و سیبل کلفت رنگ کرده اش را هر روز چرب می کند و گوشه هایش را تیز تاب می دهد، شغلش هم باربری است، حالا حدس می زنید اسم این شاخ شمشاد چی باشد خوب است؟ رشید؟ قدرت؟ اسد؟ حیدر؟ ... اینها البته اسم خیلی از پاکستانی ها است ولی اسم ایشون " خورشید" ه؟!!
جالب است که بدانید در هند و پاکستان نام خورشید را بر روی پسرها می گذارند و از طرفی شنیده ایم که بار تلفظی و معنایی اسم تاثیری بر روی فرد می گذارد که نامش را با خودش متناسب می کند ولی برای ما که از بچگی قصه هایی با حضور خورشید خانم شنیده ایم و زیبایی زن را به پنجه آفتاب مثال می زنیم ، کمی پذیرفتن خورشید نخراشیده ای مانند مثال بالا زمان می برد، بعد از حدود دو سالی که این کارگر را می بینم، نام و ظاهرش با هم برایم جا نیافتاده اند.
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام.
عجب خورشید توپی هر روز میبینید!
:-))
راستی شما که روزنامه میخونی خبر نداری که اورکات رو باز چرا فیلتر کردن این خل و چل ها؟!

Anonymous ناشناس said...
يكي تو كارخونه هست اسمش "خوشحال خان" ه اين خوشحال خان دو برادر داره به اسمهاي:"انتخاب" و امتياز

Anonymous ناشناس said...
سلام .من با سرچ به وبلاگ شما رسیدم اطلاعاتتون درباره مرگ زیاده ترا خدا می شه کمکم کنید