پژمانبلاگ
شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۶
هفته گذشته یکی از شلوغ ترین هفته های کاری بود که تا به حال تجربه کرده بودم، فکرم بسیار مشغول بود و اصلاً حوصله وبلاگ نوشتن و وبلاگ خواندن نداشتم. اهل این هم نیستم که به خاطر حفظ خوانندگانی که چند روزی کمی تعدادشان بالا رفت، بدون حس نوشتن، چیزی را زورکی در وبلاگ بچپانم همیشه اینطور وقتها نوشته خراب می شود و اولین کسی هم که متوجه می شود همان خواننده است.

عکس خانه ای را که در نوشته قبل نوشتم ندارم یعنی همیشه در حال رانندگی از کنارش رد می شوم و نمی توانم عکس بگیرم اگر گرفتم بعداً خواهم گذاشت.

هر روز صبح ساعت نه، رادیو انگلیس زبان " دوبای آی "* برنامه ای دارد به نام " اسپیک ایزی " که مدتهای زیادی است دو زن انگلیسی آنرا اجرا می کنند و حسابی در برنامه جا افتاده اند. محتوای برنامه هم گفتگو در باره موضوعات روز اجتماعی دوبی است ولی برنامه قرار است خیلی خودمانی و راحت اجرا شود که با این زوج می شود. حدود یک سال پیش یکی از این دو مجری به نام ویکتوریا، سرطان سینه گرفت و برنامه را ترک کرد و به لندن رفت و بعد از عمل جراحی و غیبتی یکی دو ماهه دو باره به استودیو آمد و با انرژی بسیار برنامه را شروع کرد.
انرژی این دو مجری آب سردی است برای رانندگانی که در ترافیک صبحگاهی دبی داغ کرده اند و بعد از مدتی که به آن گوش کنی این دو مجری جزئی از شروع زندگی روزمره ات در دبی می شوند.

از حدود دو ماه پیش یک روز ویکتوریا نیامد و مجری دیگر ( نانت*) یا حالتی غمگین گفت که ویکتوریا تومور مغزی گرفته و دیشت دبی را به مقصد لندن ترک کرده و از تمام شنوندگان خواست با هر دینی که دارند و به هر خدایی که معتقدند برای او دعا کنند، این در حالی بود که دیروزش برنامه را با هم اجرا کرده بودند. بعد از چند روز نانت هم به لندن رفت و و اعلام شد که گفته یا باهم برنامه را اجرا می کنیم یا دیگر این برنامه را اجرا نمی کنم. یک زن و مرد دیگر اداره برنامه را بر عهده گرفتند و مردم را روز به روز و لحظه به لحظه در جریان عمل جراحی ویکتوریا قرار دادند. ای میل شخصی اش را اعلام کردند و مردم برایش ای میل می فرستادند که گفته شد تا لحظاتی قبل از عمل هم ای میل ها را خوانده و بسیار انرژی مثبتی از آنها گرفته...

... فردا بعد از حدود دو ماه دوباره نانت و ویکتوریا با هم برنامه روزانه شان را از ساعت نه صبح شروع می کنند و تبلیغات زیادی در این شبکه رادیویی برای این برنامه شده. شنوندگانی که هر روز صدای ویکتوریا را شنیده بودند و به او و شوخی ها و حرفهایش عادت کرده بودند، تا مرز نا امیدی مطلق رفتند و برگشتند، وقتی صدای یک مجری رادیو را نمی شنوی برایت می میرد و بازگشتش مثل تولدی است دوباره.
مجری های جدید هم که می دانستند برنامه شان جذابیت قبل را ندارد پنجشنبه پیش که آخرین برنامه شان بود با نفس راحتی اعلام کردند که دوباره از یکشنبه – که اولین روز کاری این برنامه است – نانت و ویکتوریا می آیند و از دست ما راحت می شوید.

هر چند که اگر شنونده دائم برنامه نباشید شاید برنامه فردا برایتان خیلی جذاب نباشد ولی اگر خواستید فضایی خاص و کمیاب را در برنامه های رادیویی بشنوید که نظیرش کمتر تکرار می شود، فردا ساعت 9 صبح به وقت دبی روی موج 103.8 اف ام یا در این نشانی با کلیک بر روی پخش زنده در ستون چپ به صورت آنلاین می توانید برنامه را بشنوید.
*Dubai Eye
*Nannette
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام من ساعت 10 به وقت تهران این رادیو را گوش دادم بد نبود ولی خیلی جالب هم نبود یعنی راستش من ازاین لهجه انگلیسی اصلا خوشم نمیاید شاید هم به بخش اولش که باید احساسی باشد نرسیدم امیدوارم موفق باشیددر ضمن شاید برایتان جالب باشد وبلاگ شما دیروز حداقل برای پنج ساعت فیلتر شده بود ولی خوب امروز (یکشنبه 27 خرداد) فیلتر نیست

Anonymous ناشناس said...
سلام
فقط ميخواستم نظرم رو در مورد وبلاگ شما بدم كه با وجود اينكه توي يك شهر زندگي ميكنيم چيزهايي رو ديدم توي اين وبلاگ كه باعث ميشه بهش سر بزنم
ديد شما به محيط
دقت شما به ريزكاريها
بينش باز نسبت به مسائل
شايد اگه من هم ميتونستم اينقدر دقيق باشم و اطلاعات از جايي كه زندگي ميكنم داشتم حتي براي اينكه مردم بيشتر واقف زندگي كنن اين وبلاگ رو آپ ميكردم.
من از شما تشكر ميكنم .

Anonymous ناشناس said...
منم همه ی اونهایی که کامنت قبلی گفت +تشکر.
:)