پژمانبلاگ
دوشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۶
فقط آمدم بگم همه چیز رو به راهه منتها هم سوژه هام ته کشیده و احساس می کنم دارم به تکرار می افتم و هم وقت وبگردی ندارم. باید آنهایی که احساس می کنند وبلاگم داره خوب میشه و نوشته ها بهتر شده اند را کمی نا امید کنم و بگویم که کلاً سفرنامه، وبلاگ را خیلی جذاب و تازه می کند و به وبلاگ جان می بخشد، خودم هم از خواندن و نوشتن اینجور نوشته ها لذت می برم ولی احتمال این وجود دارد که از این به بعد وبلاگ کمی افت کند، گو اینکه سعی می کنم تازه نگاهش دارم.

چند چیز هست که برای نوشتن بهشان فکر کرده ام ولی وقت پرداخت هیچکدام را نداشتم، بعداً با چند خبر از امارات باز خواهم گشت.


فعلاً این عکس از استراسبورگ را داشته باشید برای خالی نبودن عریضه:
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
من نوشته هایی رو که راجع به اماراته خیلی میپسندم.آخه شما از دریچه ای به موضوع نگاه میکنی که من به شخصه غالبا فاقد اون دید هستم..
مثلا اون سه تا همکار که در مغازه بغلی همواره و همواره با هم سپری میکردند تا مدتها فکرم رو مشغول کرده بود.
از امارات بیشتر بنویسید.
:-)