پژمانبلاگ
چهارشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۶
تا به حال زیاد پیش آمده که ویزیتورهای بانک ها یا شرکت های بیمه به دفتر می آیند و شرایط وام و یا کردیت کارت بانکشان را توضیح می دهند و تبلیغ می کنند.
چند روز پیش یک آقای حدوداً شصت ساله، سبزه رو، با پیراهن سفید و کراوات سرمه ای، بدون کت و کیف آمد پیشم هر چه نگاهش می کردم نمی توانستم پیش بینی کنم از کجا آمده و چه می خواهد ولی معلوم بود که برای معرفی یک محصول آمده.
خیلی آرام و مودبانه یک کارت از جیبش در آورد و گفت: من دکترم ، همین بغل شما مطبم را باز کرده ام، اگر مریض شدید در خدمتم!!

من همینطور کارتش را نگاه می کردم و مانده بودم چطوری باهاش برخورد کنم. خندیدم و تخصصص و ملیتش را پرسیدم. سری لانکایی بود و دکترای عمومی اش را در هند و تخصص اطفالش را در انگلستان گرفته بود.اینکه شخص دکتر به محل کارت بیاید و برای شغلش تبلیغ کند را جایی نه شنیده و نه دیده بودم. شاید در کشور خودش چیز معمولی باشد ولی برای من هیجان انگیز و جدید بود. حیف که من با دکترها میانه خیلی خوبی ندارم وگرنه حتماً سری بهش می زدم.
2 Comments:
Anonymous ناشناس said...
آقا پژمان خدائيش خيلي با وبلاگت حال ميكنم از معدود وبلاگهائي هست كه از هر مطلبش يه چيزي ياد ميگيرم

Anonymous ناشناس said...
محسن جان ممنون لطف داری