پژمانبلاگ
دوشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۵
امروز ساعت شش صبح هواپیمای بنگلادشی که قصد پرواز به سمت داکا از مقصد دبی را داشت، در فرودگاه دبی دچار سانحه شد و نتوانست پرواز کند و باعث شد که تمام پرواز ها، از و به فرودگاه دبی حداقل برای هشت ساعت لغو شود. الان که این مطلب را می نویسم گویا فرودگاه باز شده ولی هزاران مسافر در فرودگاه سرگردان شده بودند. وقتی شروع به نوشتن این مطلب کردم هنوز سی ان ان خبر را مخابره نکرده بود و فکر کردم خیلی داغه ولی سرم گرم کار دیگری شد و در نوشته وقفه افتاد و سی ان ان خبر را گذاشت حالا دیگر آب و تابش نمی دهم همین را داشته باشید.
اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، پنجشنبه شب در برلین خواهیم بود. مسافرتی سه هفته ای را آغاز می کنیم که از برلین شروع می شود و به پاریس ختم خواهد شد. هنوز برنامه های بین این دو شهر دقیقاً معلوم نیست ولی سعی می کنم در وبلاگ جزئیات شهرهایی که می رویم را بنویسم.
این اولین سفر من به اروپا خواهد بود و خیلی خوشحالم که این فرصت دست داد که نقطه ورودم، شهر برلین باشد، شهری که اشتیاقم برای دیدنش کمتر از پاریس نیست.نمی دانم وضعیت اینترنت در آنجا چگونه است ولی مسلماً سفرنامه را به روز خواهم نوشت و در فرصت مناسب پستش خواهم کرد.
فعلاً همین.
4 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام
خوشحالم که بالاخره داری میری اروپا
جای مارو هم خالی کن
موزه برلین رو از دست نده
گنجینه مصرش منحصر به فرده
اما کلا سعی کن "عمق" سفرتو زیاد کنی بجای اینکه بخوای "طول" سفرو زیاد کنی.
منظورم اینه که زیاد سعی نکن که همه موزه ها و جاهای "دیدنی" رو حتما ببینی.. بجاش سعی کن بری تو مردم....
و تو فضای این شهر ها حل بشی....
......
امیدوارم شدیدا خوش بگذره....
ما منتظر سفر نامه هستیم...اما اونجا وقتتو برای نوشتنش تلف نکن....

Anonymous ناشناس said...
اسممو یادم رفت بنویسم...... آرمینم....شیوت هم سلام میرسونه....
ما هم عید داریم میریم درو دهات برای دوجرخه سواری !!!!!!

Anonymous ناشناس said...
خوش بگذره خیلی زیاد . من سفرنامه خیلی دوست دارم . حتما بنویس.

Anonymous ناشناس said...
نگران نباش.برلین پر کافی نت هست.ساعتی پنج یورو.سفر خوبی داشته باشی