پژمانبلاگ
دوشنبه، دی ۱۸، ۱۳۸۵
وقتی آدم چند روز وبلاگش را نمی نویسد، می تواند چند روز دیگر هم همین کار را بکند، رشته نخ که پاره شد گره زدنش همت می خواهد. از طرفی وبگردی ام هم کم شده بود و از فضا دور افتاده بودم، امروز بعد از حدود دو هفته اولین روزی است که برای نوشتن مشتاقم.

دو خبر بی ربط اینکه:

حمید رضا آصفی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه، سفیر جدید ایران در امارات متحده عربی شد. او پیش از این 8 سال سفیر ایران در آلمان شرقی و 5 سال سفیر ایران در فرانسه بوده. در حال حاضر هم علاوه بر سفیر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم هست. از نظر ظاهری آدم فعالتری نسبت محمد علی هادی، سفیر قبلی ، به نظر می رسد، باید دید در عمل چه می شود.
در این روزها امارات از نظر روابطش با ایران به منطقه حساسی تبدیل شده، از طرفی آمریکا و انگلیس به امارات فشار می آورند تا کنترل بیشتری بر ترانزیت کالاهای صادره به ایران انجام دهد، از طرفی رابطه سنتی و پرسود تجاری اش با ایران را نمی خواهد خدشه دار کند. از طرفی هم وزارت اطلاعات ایران و هم سازمان های جاسوسی غربی، فعالیت ایرانی های اینجا را به شدت زیر نظر دارند، که البته در این بین سهم وزارت اطلاعات ایران بیشتر و قدرتمند تر می نماید. با این حساسیت ها به نظر می رسد که به سفیر فعال تر و به روز تری نیاز بوده و حمید رضا آصفی فعلاً این مسئولیت را به عهده گرفته.

خبر دوم اینکه قرار است راجر واترز، روز بیست و یک فوریه در مدیا سیتی دوبی کنسرت اجرا کند. هنوز فروش بلیط آغاز نشده ولی اگر اتفاقی نیافتد که کنسرت کنسل شود، می تواند از شلوغ ترین کنسرت های دبی باشد. رکورد فروش بلیط برای یک کنسرت در دوبی، بیست و سه هزار نفر و برای کنسرت پارسال رابی ویلیامز بوده.
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
Roger Waters Dubai Concert Tickets are now available at: www.itp.net/tickets