پژمانبلاگ
چهارشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۵
فیلم های سومین جشنواره فیلم دوبی
خب بالاخره دیروز اسامی فیلم های جشنواره فیلم دوبی اعلام شد.
جشنواره امسال از چند بخش تشکیل شده و در بخش "کافه اروپا" فیلم های خوبی هست که به درد دیدن می خورند از جمله فیلم" بازگشت" پدرو آلمادوار که در فضای باز هم پخش خواهد شد و یک اکران هم بیشتر ندارد و ده دقیقه اش هم سانسور شده ( من همین که دارند این فیلم را پخش می کنند تعجب کرده بودم ).
تمام بلیط ها از فردا به فروش می رسد، این هم مشخصات محل فروش بلیط ها و قیمتشان. این هم صفحه لینک نام فیلمهای جشنواره.
لینک های بالا را گذاشتم چون خودم هنوز نرسیدم همه لیست رو نگاه کنم، توی فیلمهای عربی هم به نظر چند فیلم خوب میاد که باید سر فرصت برم راجع بهشون بخونم. در ضمن دیر بجنبید بلیط های خوب تمام خواهد شد، از ما گفتن بود. ( حالا ایشالله خودم ضایع نشم!)
پی نوشت: از فردا سی نوامبر امکان خرید آن لاین بلیط هم به سایت اضافه میشه در دو دوره قبلی نبود.
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
چه عالی! ممنون که اینجا اطلاع رسانی می کنی

Anonymous ناشناس said...
مرسی از اطلاعاتت.شاید یه جمعه رو رفتم.روزهای دیگه تا ساعت 10 شب کارخونه ام.

Anonymous ناشناس said...
این فیلم رو من تو سینما دیدم کمدی خوبیه .من که دوستش داشتم .پنه لوپه کروز واقعاً توش قشنگ بازی میکنه