پژمانبلاگ
سه‌شنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۵
باران پائیزی دوبی
آخ که چه حالی میده بعد از چندین ماه آفتاب و آفتاب و آفتاب، صبح از خواب بیدار شی ببینی هوا ابری و گرفته است، هوای اتاقت هم انقدر سرده که دلت نمی خواد گرمای رختخواب رو ول کنی، وقتی هم از رختخواب میایی بیرون مورمورت میشه و دندونات به هم می خوره،همه اینا من رو یاد صبح های مدرسه در زمستونای تهران میندازه....
دیروز هوای دوبی ابری شد و اولین بارون پائیزی هم بارید. من همینجوریش توی تهران که بودم بارون یا برف میومد انرژیم دو برابر می شد،( کلاً زمستون و سرما انرژی من رو زیاد میکنه) چه برسه به اینکه هشت- نه ماه اصلاً ابر نبینم، دیگه از فراوانی انرژی نمی دونم چیکار کنم.
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
آآآآی گفتی.من پریروز صبح اومدم کارخونه تا صبح دیروز(24 ساعت)کار کردم.بعدش گولّه کردم اومدم خونه تا ظهر خوابیدم.بیدار شدم دیدم چه هوایییی. غروب نم نم بارون با باد تند میومد.ولی نمی دونم چرا بادش بوی کاه گل نمی ده.خاک زمین نم شده بود ولی اصلا بو نداشت.کلی بعد از ظهر پیاده روی کردم.اگه اون بانکیه مخم رو تلیت نمیکرد و وقتم رو نمی گرفت میرفتم کنار دریا.......!!1