پژمانبلاگ
یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۵
دوبی-نیویورک
هواپیمایی امارات پروازهای دوبی-نیویورک را از روزی دو پرواز به روزی سه پرواز افزایش داد.
عربهای امارات برای گرفتن ویزای آمریکا خیلی بدون مشکل هستند، یعنی فقط میرن کنسولگری یا سفارت، یه کم با کنسول میگن می خندن، بعد ویزای یک ساله شون آماده است.
حقوق کارمندان اماراتی در ادارات دولتی بسیار نسبت به خارجی ها بالاست، مرخصی شان هم به راه است. مثلاً یکی را می شناسم که تازه دیپلمش را از دبیرستان شرکت نفت گرفته و در بیست سالگی با حقوق ماهی 22000 درهم معادل حدود 6000 دلار، در یک پالایشگاه کار می کند، شش ماه در پالایشگاه است و شش ماه مرخصی با حقوق.
کمترین درجه پلیس های دوبی، که فقط به گشت زنی مشغول هستند و سه ماه در سال مرخصی دارند ماهی 25000 درهم که می شود معادل 6800 دلار حقوق می گیرند.
بلیط هواپیمایی امارات، رفت و برگشت دوبی- نیویورک 4870 درهم معادل تقریباً 1300 دلار است.
از آن طرف حقوق یک کارمند هندی متخصص که با هزار بدبختی در یک شرکت استخدام می شود، اگر خیلی سابقه خوبی داشته باشد از 3000 درهم یعنی 820 دلار شروع می شود و تا چند سال کار قابل قبول به دو برابر می رسد.
پیدا کنید پرتقال فروش را که هی می رود آمریکا!!؟
2 Comments:
Anonymous ناشناس said...
یه عرب پیدا کردم 40000درهم میگیره..آرشیتکته.یه هندی هم با همون سمت 3200 میگره.راستی من اصلا حالیم نشد که چرا به اروپاییها که بعضی هاشون هم شغلشون خیلی عادیه همه امکانات اعم از ماشین و خونه خوب و حقوق بالا میدند.
ما یه مکانیک بلژیکی داریم که یه ویلا تو گاردنز بهش دادند.تازه با دوست دخترش زندگی میکنه.که اون رو هم آورد با حقوق بالا استخدامش کرد.هر سه ماه هم میرن مرخصی.هر دوتاشون هم دیپلمه اند.واسه من یکی خیلی ......سوزی داره

Anonymous ناشناس said...
شرکت یه خونه تو گاردنز خالی داشت که من تقاضا کردم.بهم گفتند مجردی نمیشههه!!!همسایه ها بفهمند اعتراض می کنند.بیا برو شارجه.من هم بعلت دوریش قبول نکردم.حالا ببین تبعیض رو دیگگگگگگگه