پژمانبلاگ
شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۵
دیروز رفتیم سینما فیلم " پیشقدم باش " *با بازی آنتونیو باندراس که راجع به یک داستان واقعی است از یک معلم رقص رسمی که در مدرسه ای که بچه هایش فقط موسیقی هیپ هاپ می شناسند ، کلاس رقص برپا می کند. فیلم پائینتر از سطح انتظارم بود و فقط رقص هایش جالب بود و چون موزیک و رقص داشت دلم نسوخت که در سینما آنرا دیدم.
ترافیک قبل از افطار در دوبی بسیار سنگین شده، ملت گرسنه هم بسیار بد رانندگی می کنند. ولی به طور کلی فضای ماه رمضان در دوبی فضای شادی است، چون استراحت مردم بیشتر شده ، کمی از زندگی شان راضی تر می شوند. سریال های ایرانی امثال ماه رمضان هم که چنگی به دل نمی زند، فکر کنم اگر یک کار طنز در میان سریال ها بود، خیلی در روحیه ایرانیان تاثیر بهتری داشت.
اینجا همه خارجی های مسلمان می پرسند چرا بیشتر ایرانیان در دوبی روزه نمی گیرند؟ من هم می گویم، ایرانی ها خیلی مردم پیچیده ای هستند، به این راحتی ها نمی توانی برای کارهایشان دلیل پیدا کنی، به این راحتی ها هم در چارچوب تعریف شده ای نمی گنجند، همین پیچیدگی هم باعث شده، سر این قضیه هسته ای، اروپا و آمریکا نتوانند به سادگی تکلیفشان را با ایران روشن کنند. ایرانیان غیر منتظره ترین مردمان جهانند.
*Take the Lead
2 Comments:
Blogger niki said...
غیرقابل پیش بینی ترین مردم جهان

Anonymous ناشناس said...
آی مژده مژده مژده.امارات فیلتر سایت فلیکر رو باز کرده