پژمانبلاگ
چهارشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۵
چند تکه آشفتگی!
سلام
فقط آمدم بگم هستم و خوبم همه چیز هم مرتبه فقط سرم شلوغه کمی هم حوصله وبلاگ نویسی ندارم، پریودم! درست می شه.
تعطیلات امارات که قبلاً نوشته بودم قرار بود به جمعه و شنبه تغییر کنه، تغییر کرد ولی فقط برای سازمان های دولتی و مدارس، بانک ها شنبه ها را به جای پنجشنبه ها نیمه وقت هستند، ادارات خصوصی هر کار دوست داشته باشند می کنند، ما هم فعلاً جمعه را تعطیل می کنیم.
فیلم آتش بس را دارم تکه تکه می بینم هر شب بعد از نرگس، یک کمش را می بینم تا خوابم بگیرد فکر کنم امشب تموم شه، آش دهن سوزی هم نیست خوب شد 30 درهم پول بی زبان را ندادم برم اینجا سینما.
دلم سفر می خواد و برنامه اش رو هم ریختیم برای دو ماه دیگه، فکر کنم چیز خوبی از آب در بیاد، دوباره کلی چیز جالب از جای جدید .
خدائیش این نوشته دخترونه نشد؟ هی می گم مردها بعضی وقتها قسمت زنونه شون قوی میشه، اینم نمونه اش.