پژمانبلاگ
دوشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۸۵
این شروع ماه رمضان هم داستانی تمام نشدنی است، هر سال باید یک جر و بحثی سر دیدن روی ماه، راه بیافته، امسال که خیلی عجیب شد اختلاف دو روزه ایران و کشور های عربی، حالا اگه ماه 29 روزه بشه که احتمالش هم زیاده، هیج جور نمیشه سر و ته ماه رو به هم چسبوند.
تکلیف صدا و سیما هم با خانم انوشه انصاری معلوم نشد، اول گفتند اولین ایرانی به فضا می رود و کلی شلوغ کردند، بعد گفتند اولین زن مسلمان که هیچکی تحویل نگرفت، بعد با ایشون مصاحبه زنده کردند در پایگاه فضای قزاقستان، که اهمیت ایرانی بودنش رو نشون بدن، بعد که رفت اون بالا هیچ خبری نیست، نه می تونن صحنه ورودش به ایستگاه فضایی و رو بوسی کردنش با آقایان حاضر در اونجا رو نشون بدن، نه می تونن تماسش با زمین در حالی که تی شرت آستین کوتاه پوشیده و بی حجاب با یک کلاه نشسته و داره با زمین حرف می زنه رو پخش کنند، مگر خدای ناکرده زن ایرانی هم اینقدر بدون عفاف میشه؟ شانس بیاره دفعه بعدی که میاد ایران تو فرودگاه بازداشتش نکنن و به جرم ترویج افکار عمومی – عجب جرمی!! – محاکمه و ممنوع الخروج نشه.
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام
من يه ليست درست كردم در وبلاگم به اسم بلاگرهاي مقيم كشورهاي عربي/فكر كنم شما هم در دوبي هستيد/اسم وبلاگتون را در آن ليست قرار دادم/موفق باشيد