پژمانبلاگ
پنجشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۵
چند روزیه دوباره کارم زیاد شده و نمی رسم خیلی بیام تو اینترنت و وبلاگ آپدیت کنم، فقط اومدم بگم هستم و در ضمن یک فیلم هم دیدم که همانا پالپ فیکشن* دوبله شده بود. خود فیلم که خیلی خوبه و دوبله اش هم بهترین کاری بود که بعد از انقلاب در زمینه دوبله شنیده بودم، بگذریم که موسسه قرن 21 را به خاطر دوبله و سانسور ناکافی فیلم بستند، ولی چنگیز جلیلوند که مدیر دوبلاژ این فیلم بود نشان داد، اگر همت و عشق به دوبله باشد، هنوز هم می توان دوبله خوب در ایران داشت، که البته الان جای این دو، شهرت و پول آمده و این امر ناممکن می نماید.
چند فیلم خوب هم که اینجا گیرم نمی آمد، توسط یکی از دوستان از ایران برایم رسیده که منتظر وقت مناسب هستم که ببینم، فعلاً که این نرگس و آقای شوکت، شبها علافمان کرده اند، بعد هم که این تمام شود سریال های ماه رمضان شروع می شود، ما هم مثل یک وظیفه تعریف شده، می شینیم همه اش رو می بینیم، البته اگر حسن پورشیرازی و عاطفه نوری در این سریال نبودند ، از هفته پیش دیدنش را قطع می کردم ولی به خاطر بازی این دو و الان ستاره اسکندری که به مراتب بهتر از پوپک گلدره است، سریال با تمام کاستی هایش در متن، قابل تحمل است.