پژمانبلاگ
دوشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۵
قبلاً نوشته بودم که از فرزاد حسنی خوشم می آید. جزو بهترین و با معلومات ترین مجریان حال حاضر در تلویزیونی است که پر شده از آدمهای بی سواد و بی مزه. دوباره با برنامه کوله پشتی برگشته و اینبار هر شب، در پر بیننده ترین ساعت تلویزیون. همیشه فرزاد حسنی است که برنامه را اداره می کند و فضا را هر جور که می خواهد پیش می برد، ولی دیشب برای اولین بار در موضعی بسیار ضعیف و شکننده قرار گرفت و مهمان برنامه بود که برنامه را پیش برد.
مهمان برنامه دیشب خانمی آمریکایی بود که مسلمان شده بود ، البته من از اول برنامه ندیدم و نفهمیدم چند سال است که در ایران زندگی می کند که فارسی را به این خوبی صحبت می کند، یا چند سال است مسلمان شده که تا این حد به قرآن و احادیث اشراف دارد، یا تحت تاثیر چه فضاهای مذهبی در ایران قرار داشته که اینقدر قدرتمند و عاشقانه اسلام را دوست دارد، ولی اگر کمی لهجه نداشت فکر می کردم یکی از مدرسین جلسات قرآن است که دارد صحبت می کند.
به کار بردن تعابیر شاعرانه کلامش را دلنشین کرده بود و فرزاد حسنی با نگاهی اشکبار و رشکبار فقط شاهد برنامه بود و این خودش یکی از اتفاقات نادری بود که برنامه را جذاب تر کرد، چون به این راحتی نمی توان فرزاد حسنی را اینگونه ضعیف یافت.
وقتی از مهمان پرسید با حجاب چگونه کنار آمدید گفت : این اسماعیل من بود که در وجود خودم ذبحش کردم، این تاج بندگی من است.
امروز ساعت چهار و نیم به وقت ایران برنامه تکرار می شود، اگر هم در ایران نیستید ، پیشنهاد می کنم فرازهایی از برنامه را در سایت ایران سیما ببینید فضای جالبی داشت حتی اگر فرد مذهبی نباشید.
www.iransima.ir
بعد از ورود به سایت به بخش شبکه 3 و بعد به تاریخ 25تیر بروید و برنامه کوله پشتی را انتخاب کنید، البته الان که این پست را می نویسم هنوز در سایت قرار نگرفته ولی تا شب می آید.