پژمانبلاگ
شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۵
چند روز خیلی سرم شلوغ شد، طوری که اصلاً توی اینترنت نیومدم، امروز کمی وقت شد و اومدم وبگردی گفتم اینجا رو هم یک سر و سامونی بدم.
تو این چند روز چند اتفاق افتاده اول اینکه مادرم وبلاگ دار شده و به نظر میاد چیزای خوبی توش خواهد نوشت، چند روز دیگه پنجاه و نه سالش تموم میشه ولی اینترنت باعث شده ، جوونتر از سنش فکر کنه نشونه اش هم همین وبلاگش.
دوم اینکه فرانسه به فینال رسید و کلی حال کردیم، البته پرتقال تیم خیلی خطر ناکی بود و ایتالیا خطرناک تر هم هست، به نظرم فرانسه تنها تیمیه که خلاف نظریه من درباره تجربه و خوش فکری مربیان، بالا اومده و فقط هم به خاطر با هوشی بازیکنانش به خصوص زیدانه که به فینال رسید وگرنه مربی اش به نظر نمیرسه مال این حرف ها باشه، بر عکس ایتالیا نتیجه خوش فکری لیپی رو گرفت و بعید هم نیست قهرمان شود، هر چند که به خاطر ارادت به زیدان دوست دارم فرانسه برنده جام باشد ولی با توجه به پارامتر های فوتبال امروز ، ایتالیا بهتر فوتبال بازی می کند تا فرانسه، شاهدش هم اینکه اگر فرانسه قرار بود خوب باشد باید از اول خوب می بود که نبود ولی ایتالیا از اول این جام خوب بازی کرد، فرانسه وقتی خوب شد که بازیکنانش قلق یکدیگر دستشان آمد. به هر حال این بهترین حالت برای یک بازیکن فوتبال است که بازی خداحافظی اش فینال جام جهانی باشد، امیدوارم با برد فرانسه، خداحافظی زیدان کامل شود.