پژمانبلاگ
سه‌شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۵
بر خلاف اکثر کسانی که در دوبی می گویند برد دیشب حق ایتالیا نبوده من معتقدم کاملاً استحقاقش را داشت.
اولاً تمام گوینده های رادیوهای انگلیسی زبان دوبی یا استرالیایی هستند یا انگلیسی و بدون استثناء از استرالیا طرفداری می کنند و این، فضا را کاملاً به سمت مظلومیت استرالیا پیش رانده.
اگر قبول کنیم که پنالتی دقیقه آخر به ناحق گرفته شده و باعث شده ایتالیا بر خلاف جریان بازی برنده شود، باید قبول کنیم ده نفره شدن ایتالیا هم به ناحق بوده و آن خطا مستحق کارت قرمز مستقیم نبود و اگر ایتالیا ده نفره نمی شد ، استرالیا به هیچ وجه نمی توانست بازی را در دست بگیرد که بعد احساس کند در شرایط برد ، بازنده شده.
لیپی یکی از خوش فکر ترین مربیان حاضر در جام جهانی است و تعویض هایش جادو می کند، بعد از ده نفره شدن ، با یک تعویض، ایتالیا طوری بازی کرد مثل اینکه کاملاً برای ده نفره بودن آماده بوده و ارزش این دفاع از هر حمله ای بیشتر است.
ایتالیا نتیجه تجربه تیمی و تفکرات مربی اش را گرفت و لیاقتش را هم داشت ولی از این هم نمی توان گذشت که فوتبال استرالیا خیلی پیشرفت کرده و با استرالیایی که هشت سال پیش با ایران مساوی کرد خیلی فاصله گرفته.

چند روز حال و وقت نوشتن نداشتم و هنوز نیز هم. می خواستم کمتر از فوتبال بنویسم ولی وقتی همین تحریکم می کند که بنویسم ، جلویش را نگرفتم.