پژمانبلاگ
یکشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۵
هشت سال بعد در همین روزها
علی دایی ، سرمربی تیم ایران ، بعد از شکست پنج بر یک مقابل برزیل ِ میزبان، در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 به خبرنگاران اعلام کرد:
بچه های ما خوب بازی کردند ، پنالتی مان هم درست بود، ما چند فرصت گل خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم، ، ما اگر چند بازی تدارکاتی خوب داشتیم ، قهرمان این جام بودیم، این کریمی و هاشمیان هم که ول کن تیم ملی نیستند، دستهای پنهانی در کار است که نمی گذارند اینها را از تیم ملی حذف کنم، میرزاپور هم کمی خسته است، ولی از همین جا به مردم خوب قول می دهم هر دو بازی بعد را می بریم و اگر هم نبردیم قول می دهم در جام جهانی بعدی جبران کنم. وی در برابر این سوال که آیا فکر می کنید در جام جهانی بعدی هم مربی تیم ایران باشید اعلام کرد، به خبرنگاران و مردم مربوط نیست من چه کار می کنم ، من مربی گری ام را می کنم و کاری به این کارها ندارم شما هم به جای اینکه به این حواشی بپردازی برو گزارش بازی را بنویس!