پژمانبلاگ
سه‌شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۵
6.6.6
شش ِ شش ِ شش!!
این تاریخ ِ امروز در تقویم میلادی است که تا هزار سال دیگر چنین روزی نخواهیم داشتو این البته با 7.7.7 و 8.8.8 که سال دیگر و دو سال دیگر خواهیم دید کلی فرق دارد ، ناسلامتی 666 عدد شیطونه دیگه.
دیشب رفتم تو دستشویی که اول ریشهامو اصلاح کنم بعد هم مسواک بزنم برم بخوابم، همینطور داشتم به کارهای امروزم فکر می کردم که دیدم خمیر ریش رو مثل خمیر دندون به طور منظم ریخته ام روی تیغ ژیلت، یعنی فکر کردم این مسواکه ! حالا خوبه همون موقع مسواک نزدم!!
از نحسی های 666 امروز اینکه باتری ماشینم تموم شد و کلی تو تعمیرگاه معطل شدم تا عوضش کنن. تعمیر کار تا کله زخمی من رو دید ، ( از تبخال هفته پیش ) ، گفت دعوا کردی، گفتم نه بابا تبخاله ، گفت برو یک آزمایش خون بده شاید یک چیز جدی باشه، جالب اینکه هیچکدام از 3 دکتری که این تبخال عجیب و بزرگ رو دیدند این توصیه رو نکردند، ولی این تعمیرکاره خیلی تاثیر گذار بود ، ده درهم بابت حق ویزیت ماشین گرفت ، ده درهم هم بابت حق مشاوره پزشکی بهش دادم.
باز سازی فیلم طالح نحس هم که این هفته میاد رو پرده، فکر نکنم به خوبی قبلیش باشه ولی مناسبتش با امروز کمی جالبه.
همین دیگه...!؟