پژمانبلاگ
چهارشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۵
هوس کردم یکی دو خبر خاله زنکی که خواندن و نخواندنش خیلی اتفاقی در آدم نمی اندازد و کلی روزنامه و مجله تو دنیا هست که فقط از اینها توش می نویسند ، بدهم.
کنسرت جنیفر لوپز که قرار بود پانزده روز دیگه در دوبی برگزار بشه و تا به حال پانزده هزار بلیط فروخته بود ، کنسل شد. طبق شایعات کمی موثق ایشون حامله هستند ولی هنوز خبر رسمی اش رو اعلام نکردن.
یک موسسه خیریه حمایت از کودکان، 125 کشور جهان رو از نظر مکان مناسب برای بارداری و به دنیا آوردن نوزادان درجه بندی کرد که طبق این لیست، سوئد اول ، دانمارک و فنلاند دوم ، نروژ و آلمان سوم، فرانسه ششم ،کانادا نهم ، آمریکا و انگلیس دهم، ایران شصت و نهم ، امارات هفتاد و پنجم ، هند نود و سوم و اتیوپی و یمن و کنگو و بورکینا فاسو انتهای لیست هستند. خب تا اینجا که خبر خاله زنکی ای نبود خیلی هم خبر جالبی بود ولی خبری که امروز در روزنامه هایی که نامه احمدی نژاد و وضعیت عراق و پرونده هسته ای ایران برایشان مهم نیست، چاپ شده بود ، این سوال مهم و اساسی برای دنیا و آخرت بود که چرا خانم آنجلینا جولی که از براد پیت حلبی حامله هستند و قرار است یکی دو ماه دیگر فارغ بشن، رفتن نامیبیا بچه شونو به دنیا بیارن و نامیبیا در رتبه 59 قرار داره، همه شهر رو هم به هم ریختند چون تو یک قصر کنار ساحل زندگی می کنند و کلی آدم دارن بیست و چهار ساعت نگهبانی خونه رو میدن که مبادا طرفداران بریزن خونه رو غارت کنند!
راستی واقعاً چرا؟ اگر درکمون از دنیا اونقدر بالا بره که بتونیم این سوال رو جواب بدیم تمام مشکلات بشر حل میشه!!!
خدا آخر عاقبت ما و این وبلاگ رو به خیر کناد!