پژمانبلاگ
چهارشنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۸۵
همیشه از فضای داخل فرودگاه ها خوشم می آمده، از جنب و جوشش ، از صورتهای غمگین ، خوشحال ، مشتاق. از انتظار هایش. چه مسافر باشی چه به استقبال آمده باشی ، انتظارش هیجان انگیز است. از دیدن هواپیماهای در حال مسافرگیری یا در حال پرواز یا نشستن.همه اینها ساعتها بدون خستگی سرگرمم می کند هر بار مثل کودکی که بار اولش است فرودگاه را می بیند. می توانم ساعتها به تابلوی اعلام پرواز ها نگاه کنم و ساعت به ساعت با همه پرواز ها ، خیالم را پرواز دهم . می دانم، کودکانه است ، خب معلومه که هست ، کودک درون مردها یا آقایان خیلی قوی تر از خانم هاست، و همین ، دلیل بسیاری از رفتارهای کودکانه آقایان در زندگی است علاقه بیشتر آقایان به قمار، بازی های کامپیوتری ، بازی هایی که در آنها اتفاقات رندم بسیار زیاد می افتد ، مثل فوتبال، تخته نرد، بیلیارد و از این قبیل علایق، همه نشان از قدرتمند بودن کودک درون مردان است که البته بیشتر از خانمها هم سعی در پنهان کردن آن دارند.
از کجا به کجا رسید!! می خواستم بگم این فرودگاه دوبی یک فود کورت زده برای کسانی مسافر نیستند و نمی توانند از لذات کودکانه فرودگاه بهره کافی ببرند، که دید این فود کورت رو به گیت های پروازی است و من خیلی با این فضا حال می کنم.
این هم از ذرت امروز که پرت کردیم!
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
salam agha pezhman .. khobi.. ? sale no mobarak ... man hamid hastam ... dost daram bishtar ba shoma ashena besham ... va chanta soal dashtam dar morede doubai..... va dar morede labtop haye dasteh dovomi ke onjast ... mikhastam bedona chand gheymatan .. ?? mamnonam az lotfet .....

bazyari_h@yahoo.com
hamid.bazyari@gmail.com