پژمانبلاگ
شنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۴
هفته سینمایی
دیروز آخرین فیلم در فستیوال دوبی را دیدم، یک شب ، به کارگردانی نیکی کریمی و بازی هانیه توسلی
فیلم داستان دختری است که یک شب تا صبح را در خیابان می گذراند و با مردان متفاوتی روبه رو می شود که هرکدام داستانی برای خود دارند و برخورد متفاوتی با او که دختری تنهاست بروز می دهند، به عنوان فیلم اول قابل قبول بود ولی بی ایراد هم نبود، بازی ها ضعیف بود که البته خود کارگردان گفت مخصوصاً از بازیگران بی تجربه استفاده کرده بودم، در فیلم نامه هم فضای زیادی برای ریزه کاری هایی وجود داشت که فقط از بعضی از آنها اسفاده کرده بود. کلاً از انتظارم پائینتر بود ولی نمی توانم بگویم بد بود
بعد از فیلم ، نیکی کریمی و هانیه توسلی آمدند و به سوال های تماشاگران جواب دادند ، گفت قرار است دو سه ماه دیگر این فیلم در ایران با حدود پانزده دقیقه سانسور ، نمایش داده شود. زمان کل فیلم 90 دقیقه است
از سه فیلمی که در جشنواره امسال دیدم ، گلهای شکسته از بقیه بهتر بود ، پس از آن پنهان و بعد یک شب و از وقت گذاشتن برای آنها هم پشیمان نیستم ، کینگ کونگ و هری پاتر را هم در برنامه بعدی دارم تا ببینیم چه می شود
فیلم اسامه را هم پریشب روی دی وی دی دیدم که جایزه نخل طلای کن پارسال را گرفت ، آن هم به یک بار دیدن می ارزد
هفته گذشته بعد از مدتها خودم را با فیلم خفه کردم که خیلی هم حال داد، تا مدتی اشباع خواهم بود، ولی دلم برای دیدن تئاتر شدیداً تنگ شده ، بالاخره یا خر را باید بخواهیم یا خرما را ، هر دو را که نمی دهند