پژمانبلاگ
دوشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۴
این عربهای ندید بدیدِ نازنازی هم تا یک کم شهرشون لرزید خودشونو خیس کردند! بعد از زلزله قشم که در دوبی هم احساس شد ، سرایدار ساختمان آمد درب همه خونه ها رو زد که مدیریت ساختمون گفته بی زحمت خونه رو تخلیه کنین ، حالا نیم ساعت از زلزله گذشته بود! منم گفتم چشم ، تو دلم گفتم : برو بابا جوجه پس شما موشک بارون ببینین چی کار می کنین؟ لابد ظرف دو ماه یک شهر کامل زیر آب می سازند که از تیر رس موشک دور باشه ، بعدش بلند ترین برج زیر آبی جهان و بزرگ ترین پیست اسکی رو چمن ِ زیر آب رو هم اونجا می سازن که توریست هم داشته باشند، خلاصه بعد از یک ساعت که داشتم از خونه می رفتم بیرون دیدم ملت با یکی دو تا کیسه به دستشون، اومدن بیرون ساختمون کنار ماشین هاشون ایستادن و حتماً منتظرند پس لرزه های نیم ریشتری تموم بشه، فکر کنم بعضی ها هم شب رو تو ماشین سر کنن، رادیو هم تا شب داشت راجع به زلزله و مقاومت ساختمان ها و امنیت و نترسین و چیزی نبود و از این چیزها همه جا هست و .... حرف می زد که مردم رو آروم کنه، البته در قسمت تجاری شهر که همه در حال جنب و جوش بودند کمتر کسی متوجه زلزله شده بود و همه از زن و بچه هاشون که تو خونه بودند فهمیدند. اینم از داستان جدیدمون ببینیم عواقبش چی می شه!؟
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
pejman jan salam
I am not very familier with commenting in blogspot.I hopr this time it will work.miss you all.

bahman Ardebili