پژمانبلاگ
شنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۴
به سلامتی فلیکر را اینجا ( در دوبی )هم فیلتر کردند، قبلاً هم یک بار این کار را کرده بودند ولی بعد از یک هفته باز شد، حالا این بار نمی دانم چه بشود. کلی زنگ زدم و ای میل زدم به شرکت اتصالات دوبی که اینترنت به طور انحصاری در دست آن است، گفتند چون از این سایت می شود عکس دانلود کرد با سیاست سازمان ما منافات دارد، البته همین که بیست و چهار ساعت کسی هست که پاسخگوی اعتراضات است خودش جای بسی شکر دارد، طرف یک ربع با من صحبت کرد و معذرت خواهی کرد و سعی کرد به من بقبولاند که ما برای حفظ فرهنگ خودمان این فیلترها را می گذاریم و این سایت هم تا به حال کمتر از پنجاه درصد عکسهای ضد اخلاقی داشته ولی الان بیشتر شده، خلاصه در نهایت گفت ببخشید فعلاً چاره ای نیست، حالا باید ببینم این انرژی ارائه عکس که سر خورده می شود سر از کجا در می آورد، شاید کمی وبلاگ نویسی ام بیشتر شود شاید هم مطالعه ام را بیشتر کنم ، شاید هم عقده نگشوده ای بماند و بعد از چند سال بزنم یکی را بکشم!؟ همین طوریه دیگه برای بچه مردم عقده درست می کنند عین خیالشان هم نیست حالا یکی نیست بگه جلوی عکاسی ات رو که نگرفتند، ولی ده نه ده، وقتی کانال های خروجی بسته می شوند ورودی ها هم خود به خود کم می شود
عجالتاً دراقدامی سرکوبانه کتاب هری پاتر و جام آتش را که در آستانه اکران فیلمش هنوز نخوانده بودم ، شروع کردم به خواندن، دیروز در رادیو یک بحث جالبی بود راجع به هری پاتر و اینکه بچه های همه دنیا بعد از خواندن هر پاتر سطح توقعشان از داستان ها نوجوانانه بالا رفته و دیگر به شنیدن داشتان های کلاسیک علاقه ای ندارند و این مشکلی برای نویسندگان دیگر کتابهای نوجوانان در دنیا به وجود آورده، این هم از این
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
چه ميشه كرد.همون خوبه كه بيشتر كتاب بخوني و در ضمن توي مسابقات عكاسي شركت كني.فكر آدمكشي را هم از سرت بيرون كن.هاهاهاهاهاهااه