پژمانبلاگ
شنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۴
بالاخره بعد از دو سال و اندی در دوبی زندگی کردن و در کمال دیر کرد ، هفته پیش برای خانه اینترنت پرسرعت گرفتیم و تازه فهمیدیم اینترنت یعنی چی!؟
یک دیش جدا برای گرفتن تمام کانالهای ایران هم گذاشتم و از این به بعد تمام کانالهای داخلی ایران از جمله تمام شبکه های استانی را داریم ! قبول دارم که صدا و سیما جون چیز زیادی برای دیدن ندارند ولی اولاً فوتبال هایش خیلی خوب است چون تمام این مسابقات لیگ های برتر اروپایی در شبکه های ماهواره ای دنیا پولی است دوماً اینطوری کمی احساس می کنم اطلاعاتم راجع به داخل ایران به روز تر است ، وقتی می دانی مردم ایران چه چیزهایی از تلویزیون نگاه می کنند ، کم اشتباه تر می توانی راجع به فضای اجتماعی قضاوت کنی کاری که من دوست دارم انجام دهم
دو فیلم مترجم از سیدنی پولاک و اگه میتونی منو بگیر از اسپیلبرگ رو هم در هفته گذشته دیدم که هر دو برای توی خونه دیدن خوب بودند. در ضمن اینکه اسم فیلم ها روبر خلاف میلم ترجمه کردم به خاطر مشکلیه که در ترکیب فونت انگلیسی و فارسی در بلاگر دارم وگرنه این کار به نظرم کار مسخره ایه
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
مباركه و عاليه