پژمانبلاگ
دوشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۴
پریروز آنقدر سر همین نقطه بی اهمیت با قالب وبلاگم ور رفتم که داشتم کاملاً اچ تی ام ال را یاد می گرفتم ولی هنوز موفق نشدم. می دانم که فقط باید یک دستور یک خطی را در جایی از صفحه وارد کنم ولی هر کار کردم نشد. اگر کسی نظری داشت لطفاً کمک کند
راست است که وقتی آدم نمی نویسد در نوشتن تنبل می شود کلاً این روز های بیشتر در ادبیات بصری به سر می برم به همین خاطر فلیکر بیشتر ارضایم می کند، این برنامه گوگل هم بسیار جذاب است تقریباً بر فراز همه شهرهایی که می خواستم پرواز کردم یک همسایه پاکستانی دارم که آمریکا زندگی می کرده و دوباره ماه دیگر بعد از چند سال برمی گردد آنجا با این برنامه گوگل ارت رفت بالا پشت بوم خونشو دید داشت از هیجان سکته می کرد ، از اون موقع هر وقت من وقت دارم می آید پیشم و جاهای مختلف آمریکا را نشانم می دهد فروشگاه ها ، رستورانها ، مراکز تفریحی و غیره گاهی هم بروشور یا عکسی مربوط به آنجا را همراه دارد