پژمانبلاگ
چهارشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۴
تولدی دوباره -اوه چه رومانتیک
شده بعضی وقتها از فضای کاریتون خسته شین و نتونین تو اون فضا کار کنین؟ من در مورد پرشین بلاگ این طوری شده بودم .البته هیچ معلوم نیست که در مورد بلاگر هم اینجوری نشم ولی فکر کردم حالا که خیلی وقت شد چیزی ننوشتم بذار این کار رو در فضای جدید ادامه بدم به خصوص که امکانات اینجا خیلی بیشتره و کلی دستم برای خیلی کارها بازه ، همین لینک ها یه نمونه اش که قبلاً هر کار کرده بودم نتونسته بودم اونجا بذارمشون. اینجا فقط کمی از نظر نقطه های آخر جمله مشکل دارم که ایشالا اونم حل میشه فعلاً آخر جمله ها نقطه نمیذارم بعدم می گم که به این نوع نوشتن اعتقاد دارم بعد یه مقاله می نویسم که اصلاً نقطه آخر جمله از نظر ادبی ایراد داره و بی ادبیه! بعد هم احتمالاً یه سبک ادبی راه می افته که کلی آدم و غیر آدم استقبال می کنن و الخ
به هر حال خواننده های جدید و قدیمی خوش اومدید امیدوارم بتونم حداقل برای خودم نوشتن رو ادامه بدم شما ها خود دانید